Naam:
Foto’s:
1409
Video’s:

Over ons

Wij zijn Hilko & Wendy, twee dertigers die besloten hebben om onze droom te volgen, het maken van een wereldreis. Het liefst reizen we het hele jaar om nieuwe plekken en culturen te ontdekken. Na veel wikken en wegen hebben we de knoop uiteindelijk doorgehakt; we gaan op wereldreis.

Wij houden voornamelijk van avontuurlijke en actieve reizen, nieuwe culturen ontdekken, de ruige natuur en de mooie onderwaterwereld. We kunnen ook genieten van mooie witte stranden of van de rust op een verlaten eiland.

Travel the Dream is vanzelfsprekend ontstaan uit onze liefde voor reizen. Op onze website willen wij jullie mee laten genieten van onze avonturen en jullie laten zien hoe mooi de wereld is.

Wil je niets missen?
Volg ons dan via

Contact:
[email protected]

Over onze reis

Het idee van een wereldreis hebben we weleens met elkaar besproken, maar dit bleef voornamelijk bij fantaseren en dromen.

Hoe meer wij erover gingen en bleven nadenken, hoe leuker en serieuzer het plan begon te worden. Na vele uren wandelen, praten, dromen en discussieren, kwamen we op een gegeven moment tot de conclusie, 'als we ooit op wereldreis willen, dan is dit hét moment. ‘Als we het nu niet doen, doen we het waarschijnlijk nooit’.

Vanzelfsprekend hebben wij hier lang over na moeten denken. Het is een namelijk niet zomaar iets. We hebben beide een goede baan, koophuis en twee auto’s voor de deur staan, dat is niet iets wat je zomaar weggooit.

Uiteindelijk beseften we één ding; het belangrijkste in het leven is ‘tijd’. En tijd is niet te koop. We willen mooie momenten beleven en samen genieten.
We gaan het grote avontuur aan en gaan op wereldreis!

“In the end we only regret
the chances we dindn’t take"

Bezochte landen

Wij hebben 34 landen (14%) bezocht:

Argentinië, Australië, België, Belize, Bolivia, Brazilië, Chili, China, Colombia, Costa Rica, Curaçao, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Ecuador, Filipijnen, Frankrijk, Guatemala, Indonesië, Italië, Maldiven, Mexico, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Peru, Portugal, Singapore, Spanje, Swaziland, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.